niedziela, 3 stycznia 2016

Noworoczne postanowienia

Stary rok już się skończył, więc czas najwyższy pomyśleć o nowym i jak to każdy ma w zwyczaju postawić sobie nowe cele czyli zrobić postanowienia noworoczne. Ja mam ich kilka, są postanowienia prywatne i postanowienia hobbystyczne ( tak je nazwijmy, bo zawodowe to za dużo powiedziane). Te prywatne pozostawiam tylko dla siebie a drugie spróbuję trochę ogarnąć tutaj.
 Oto lista :
1. zrobić tyle bombek szydełkowych i sutaszowych aby ozdobić całą choinkę ( tutaj mam plan awaryjny, jak będzie za mało po prostu kupię mniejszą choinkę)
2. zrobić gwiazdki i aniołki szydełkowe na choinkę
3. nauczyć się frywolitki
4. nauczyć się knookingu
po przejrzeniu bloga doszło jeszcze kilka postanowień czyli:
5. reanimacja gniotów, czyli prace początkowe, których jakość i estetyka pozostawiają wiele do życzenia zrobić od nowa publikując w zestawieniu "przed i po"
6. ogarnąć galerię na blogu a w szczególności uporządkować i ponumerować robótki na drutach i robótki szydełkowe.

Na koniec roku 2016 zrobię zestawienie i rozliczenie postanowień, ciekawe co z tego ciekawego wyjdzie.
W 2015 roku miałam również kilka takich punktów i chyba udało mi się je zrealizować, wydaje mi się, że w większości jak nie wszystkie.

Zrealizowane  postanowienia:
1. nauczyłam się oplatać kamienie i kaboszony koralikami
2. nauczyłam się sznura koralikowego na szydełku
3. nauczyłam się robić na szydełku i załapałam podstawowe pojęcia np. słupek, półsłupek itp.
4. wróciłam do robótek na drutach
5. zrealizowałam plan 52 projekty w 2015 roku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz